Z důvodu nemoci bude dne 11.10.2025 kamenná prodejna v Mimoni UZAVŘENA. Těšíme se na vás opět od pondělí 13.10.2025. Tým Nábytek VALMO

Reklamace, výměna, vracení zboží

Reklamace zboží


Dříve, než budete zasílat zboží zpět, vyplňte následující formulář, který je ke stažení zde "Reklamační list 2023" a odešlete jej na email info@nabytekvalmo.cz Formulář výrazně urychlí vyřízení vaší reklamace. Pokud nemáte možnost sepsat formulář v elektronické podobě, můžete si formulář vytisknout a zaslat nám jej v tištené podobě. Vyplňte všechny potřebné náležitosti uvedené ve formuláři.
 

Jak nejlépe postupovat v případě reklamace zboží?

Co udělat? Jak to provést? Dokumenty, soubory
1. Informujte nás Kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky ---
2. Zašlete bližší informace - fotografie + popis... Pošlete e-mailem fotografie, videa...atp. Z takto zaslaných informací posoudíme, jakým způsobem nejlépe reklamaci řešit.
---
3. Vyplňte reklamační list Vyplněním formuláře urychlíte tím celý proces. Reklamační list 2023
4. Zašlete zboží / vyčkejte na zboží Na základě dohody s našimi pracovníky zašlete reklamované zboží na naší adresu případně vyčkejte na dodání jiného, náhradního zboží. Bližší informace jsou vždy dohodnuty individuálně.
---


Nejčastější dotazy

Je potřeba reklamovat celý produkt, nebo stačí vrátit jen tu rozbitou část? Pokud  je možnost, zašlete nám fotografie poškozeného zboží a náš reklamační pracovník s vámi domluví detaily. V mnoha případech je snadnější a bezpečnější zaslat pouze vadnou část a vyvarovat se tak poškození celého zboží např. během přepravy.

Zboží přišelo nekompletní?

Kontaktujte prosím naší zákaznickou podporu a zašlete nám fotografie balení,  štítku a přepravního obalu. Obratem vás budeme kontaktovat a domluvíme se na řešení.

Co dělat, když mi přišel produkt s vadou, která nejde nafotit?

Kontaktujte prosím naší zákaznickou podporu na e-mailu info@nabytekvalmo.cz nebo tel. čísle +420 603 282 127 se kterou se domluvíte na další postupu.

Co dělat, když přišlo jiné zboží než jsem si objednal/a?

Kontaktujte prosím naší zákaznickou podporu na e-mailu info@nabytekvalmo.cz nebo tel. čísle +420 603 282 127 se kterou se domluvíte na další postupu.


Nenašli jste, co jste hledali?

shipping-g7df3c2648_1280 info@nabytekvalmo.cz | info@nabytek-valmo.cz
phone-gcb154cdad_640 +420 603 282 127 | +420 739 300 868
icon-gdbec16179_640 V pracovních dnech od 9:00 do 16:30

Vrácení zboží

Zboží Vám nevyhovuje či neodpovídá vašim představám? Samozřejmě jako spotřebitel (mimo kupujícího na IČO) máte právo na vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu.

Jak nejlépe postupovat v případě vrácení zboží?

Co udelat? Jak to provést? Dokumenty, soubory
1. Informujte nás Ideálně nám zavolat případně napsat na náš e-mail. Pro urychlení celého procesu doporučujeme zároveň vyplnit i příslušný formulář. Folmulář_Odstoupení_od_spotřebitelksé_smlouvy_2023
2. Odešlete/doručte zboží Doručit zboží na náš sklad/prodejnu v Mimoni ---
3.

 

Nejčastější dotazy k vrácení zboží

Od Vracím zboží. Jak dlouho potrvá, než mi vrátíte peníze?

Je možné vrátit zboží na prodejně?

Jak připravit zboží pro vrácení, a jakým způsobem vrátit?

Bude vrácení stát stát nějaké peníze?